Nisan 10, 2010

Ridiculous


Ben mi çok malım, yoksa hayat mı çok saçma, sosyal kodlamalarla doluyoruz yıllar yılı, iyi güzel de tutarlı bir insan evladı yok mu şu dünyada? Tamam, ben de dengesiz (unstable) olduğumu kabul ediyorum çoğu zaman ama benim dengesizliklerimin kendince bir nedeni vardir her zaman, ama başkalarının dengesizliklerini anlamayi beceremiyorum bir türlü. "... rahvan çıksın"cı olmak lazım belki de biraz...

Eskiden böyle değildim ben ya, etliye sütlüye karışmazdım ki, kimse de umrumda değildi hani. İnsan ilişkileri ayrı bir alem, satranç gibi değil; oynadığın kozlar, yaptığın hamleler elinde patlıyor çoğu zaman. Kaç sefer feda ettim vezirimi de, mat diyemedim çoğu zaman.

İnsan dediğin mahluğa kıymet vermemek lazım. Değer verdiğini iddia edene de aldanmamak lazım. Hep birilerinden bir şeyler bekliyoruz da, istediğimiz olmayınca dövünüyoruz, ne perhiz kaldı ne lahana turşusu.

Hava bozdu, yağmur var, ondan böyleyim belki de. Alıp gideyim ben kendimi fazla dırdır etmeden.

Hiç yorum yok: